Ruilen en retourneren

Als je niet tevreden bent met de goederen die je hebt besteld, heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.

Stuur het ingevulde retourformulier samen met de factuur met de zending mee. Als dit formulier niet volledig is ingevuld, kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen. Vergeet niet dat de verzendkosten voor rekening van de klant zijn.

Om in aanmerking te komen voor terugbetaling of omruiling, moet het geretourneerde product in originele staat zijn en met labels en etiketten eraan vast. Het product mag geen gebruikssporen vertonen. We behouden ons het recht voor om geretourneerde goederen te weigeren als we vermoeden dat de goederen al zijn gebruikt of buiten onze schuld zijn beschadigd.

Vraag je retourformulier aan via onze klantenservice.

Stuur ons een e-mail op swiftamsterdamnl@gmail.com waarin je aangeeft dat je je bestelling of een deel ervan wilt retourneren.

Wacht op een reactie van onze klantenservice of we de retourzending kunnen accepteren. Zij zullen je ook het retouradres geven (Let op: dit is niet het adres op onze website).

Terugbetalingen

Zodra het product is ontvangen, wordt het product zo snel mogelijk omgeruild of wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort op je bankrekening.

Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepubliceerd.

Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en nog steeds geen restitutie hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Algemene voorwaarden

- Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd.

- Producten zoals ondergoed, lingerie, panty's en verzorgingsproducten vallen om hygiënische redenen niet onder het retourbeleid voor (). Deze producten kunnen niet worden geretourneerd en worden niet in behandeling genomen.

- Voorzie de retourzending van een track & trace code (eigen kosten)

- E-mail een foto van de track & trace code op de dag van verzending

- Het retourformulier moet uitgeprint in het pakket zitten

- Het product moet in ongebruikte staat worden verzonden

- Het product moet in de originele verpakking worden geleverd

- Het product wordt gecontroleerd op door de klant veroorzaakte schade, dus een door eigen toedoen beschadigd product opsturen wordt niet in behandeling genomen.